Birštonas pristatė savo naująjį logotipą

birstono-logotipas-5310971fdf68d

Vasario 28 d. Birštono savivaldybė pristatė naująjį logotipą, kuris nuo šiol puoš visą oficialią miestą pristatančią medžiagą.

Iki šiol Birštonas neturėjo logotipo, todėl visoje komunikacinėje veikloje naudojo miesto herbą. Naujasis logotipas ir išskirtinė filosofija nuo šiol taps pagrindiniais miesto komunikacijos elementais.

Iki šiol Birštonas buvo Lietuvos miestų sąraše, kurie neturi savo logotipo. Daugiausiai komunikacijoje buvo naudojamas miesto herbas, tačiau nuolat atsinaujinančiam ir besiplėtojančiam kurortui buvo nutarta sukurti ir logotipą, geriausiai atspindintį kurorto dvasią ir suteikiantį galimybę juo puošti Birštoną pristatančią atributiką.

Naujasis Birštono logotipas sudarytas iš keturių elementų – Nemuno kilpų, versmės ir medžių, kurie susijungia į simbolinę karūną. Ženkle dominuojančios žalia ir mėlyna spalvos simbolizuoja gamtą, gyvybę ir sveikatą – raktinius kurorto dvasią atskleidžiančius žodžius. Pasirinkti logotipo elementai ir spalvos atskleidžia gyvybingo, nuotaikingo, jaukaus, o kartu ir saugaus kurorto įvaizdį.

Kurortas savo lankytojus pasitiks naujuoju šūkiu – „Birštonas – tavo istorijos harmonija“.

„Birštonas yra sparčiai augantis ir modernėjantis bei atsinaujinantis kurortas. Viliuosi, jog Birštono bendruomenės nariai su džiaugsmu priims naują logotipą, o vieninga kurorto komunikacija padės jam tapti dar labiau matomu ir atpažįstamu tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų. Naujieji Birštono logotipas ir šūkis – tai dar vieni svarbūs žingsniai, kuriant ir plėtojant kurorto įvaizdį“, – teigė Birštono savivaldybės merė Nijolė Dirginčienė.

Birštono planuose – siekis tapti pirmuoju sveikatinimo kurortu Lietuvoje, taikančiu unikalią Kneipo sveikatos filosofijos metodiką, kurioje apjungti penki natūralaus sveikatinimo elementai: vaistažolių ir vandens terapija, subalansuota mityba, judėjimas bei harmonija. Birštonas – ideali vieta vystyti natūraliems organizmo atsatymo metodams. Naujasis logotipas ir Kneipo filosofija nuo šiol taps pagrindiniais miesto komunikacijos elemantais.

 

 

Taip pat skaitykite

1 komentaras

  1. Šūkis

    Gal ir geriau nei pseudobanginio naudojimas visur ir visada (šamas jau simboliškiau atrodytų …).
    Bet matyt kainavo arba labai pigiai,arba labai daug – nes paslaptis,net tarybos nariai nesugeba sužinoti!!!:)
    Na o šūkis – be komentarų,suprask kaip nori…Ne runkeliams…:)
    O gal tiktų toks :
    BIRŠTONAS – GIMINIŲ HARMONIJA !